Kontakt: (011) 6791-575

Vaša korpa: 0,00 RSD.

Nema proizvoda u vašoj korpi.

Ukupno: 0,00 RSD.

 

           SVI se slažu u jednom 5 godina garancije je prosto GENIJALNO !!! 

Mogućnost 5-godišnje garancije odnosi se samo na klima uređaje sledecih proizvođača: Daikin, Fujitsu, Mitsubishi ,Toshiba, Panasonic, Gree, Midea i to  

isključivo klima uredjaji koji se koriste  za kućnu upotrebu (ne komercijalnu).

Uz račun za klima uređaj, korisnik dobija Garanciju gde su upisuju redovni godisnji servisi i overavaju pečataom

Garancija se može produžavati do 5 godina uz obavezno godišnje servisiranje od strane ACS Shop&Service.

Cena godišnjeg servisa nije uračunata u cenu montaze klima uredjaja.

Važne napomene za redovan godišnji servis:

 

  • Redovni godišnji servis vrše serviseri ACS Shop Service doo
  • Redovni godišnji servis vrši se ISKLjUČIVO po pozivu mušterije 7-15 dana ranije od isteka garancije.
  • Ukoliko klima uredjaj nije redovno servisiran  GARANCIJA NE VAŽI.
  • Serviser je dužan da nakon odradjenog redovnog servisa u garantni list upiše datum,potpiše se  i overi pečatom.
  • Ukoliko garantni list nije pravilno popunjen GARANCIJA NE VAŽI

 

.los servis klime

Obaveštenje za servis

 UPOZORAVAMO NAŠE MUŠTERIJE DA POSTOJI MOGUĆNOST DA PRIME TELEFONSKI POZIV(NA FIKSNI TELEFON)OD TAKOZVANIH SERVISERA KOJI NUDE USLUGU REDOVNOG GODIŠNJEG SERVISA KLIMA UREDJAJA.

Redovan godišnji servis za produženje garancije klima uredjaja vrši isključivo Ovlašćeni servis koji je klimu i montirao u suprotnom GARANCIJA NE VAŽI.


Članak iz Blica

 http://www.blic.rs/vesti/vojvodina/lazni-serviseri-nude-i-garancije-za-klime/gl7kk1m


Redovan servis

Glavni uzrok lošeg kvaliteta vazduha u klimatizovanim prostorima je slabo, a ponekad i nikakvo čišćenje, odnosno održavanje klima uređaja. Problem kvaliteta vazduha posebno je izražen u prostorima u kojima se koriste lokalni sistemi klimatizacije (prozorske jedinice i split sistemi).

Kod velikog broja korisnika klima uređaja zbog neupućenosti preovladava mišljenje kako klima uređaje ne treba čistiti i dezinfikovati, već da je dovoljno samo redovno prati filtere. Tek kada se u klimatiziranim prostorima počnu osećati nelagodno, kada se iz klima uređaja oseti neugodan miris ili kada uređaj ne hladi dovoljno, za pomoć se obraćaju serviserima.
ali broj vlasnika klima uređaja upoznat je s opasnostima koje prete od prljavih uređaja te od servisera na vreme traže da im uređaje očiste i pripreme za sezonu hlađenja.


Ukoliko se klima uređaj ne čisti barem jednom godisnje a u poslovnim prostorima i česće, klimi se smanjuje kapacitet i trosi više el. energije pa postaje potencijalno rasadište bakterija u prostoriji.
Neodržavanoj i neočisćenoj klimi kompresor radi pod opterećenjem te mu se smanjuje radni vek zbog otežane cirkulacije vazduha i zagušenosti.

Da bi se takva klima očistila potrebno ju je demontirati, odnosno skinuti sa zida. Sam postupak demontaže, čišćenja i ponovnog spajanja sa spoljnom jedinicom zahtevan je i skup.
U nekim slučajevima unutrašnja jedinica se nemože očistiti dobro ,odnosno toliko je prljava da standardni servis čišćenja unutrašnje jedinice nije dovoljan i dalje se oseća neprijatan miris iz klime.Tada je potrebno demontirati unutrasnju jedinicu i odneti je u servis na detaljno čišćenje.U servisu se klima rasklopi u delove koji se potapaju u specijalnu tečnost za pranje Posle ovakvog servisa unutrasnja jedinica je "Kao nova "

"Ušteda" koja je ostvarena neservisiranjem klima uređaja vrlo brzo će nestati kroz racun za električnu energiju ili u krajnem slučaju kupovinom novog aparata. A o nezdravom boravku u prostoriji sa takvim klima uređajom da I ne govorimo.

 

 

Hvala na ukazanom poverenju

acs logo